Πέμπτη 19 Αυγούστου 2010
ΧΑΡΜΟΛΥΠΗ
"Ο ΑΧΡΕΙΑΣΤΟΣ"
Η διαφήμιση του τελετάρχη του τελευταίου ταξιδιού μας δεν συμβαδίζει απόλυτα με την τραγικότητα , την θλίψη, που συνοδεύει αυτό το γεγονός.
Κατάσταση ευθυμίας προκαλεί η επωνυμία της επιχείρησης και το επώνυμο του επιχειρηματία.
Η χαρμολύπη του γεγονότος , σύμφωνα με την ορθόδοξη παράδοση, βρίσκει στη Βόνιτσα την σύγχρονη εκδοχή της...
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
2 σχόλια:
hahahahahahahah..!!!!!!!!
hahaha
Δημοσίευση σχολίου