Παρασκευή 2 Μαρτίου 2012

Μπούκα Γιασεμή


 ΠΟΙΗΜΑ ΑΓΑΠΗΣ


Θα γράψω σ΄όλα τα σύννεφα το όνομά σου
Για να το διαβάζω όπου βρεθώ
Να βρίσκομαι κοντά σου

Σε κοιτώ κι η αγάπη μου για σένα μεγαλώνει
Κι όταν σημασία δεν μου δίνεις,η καρδιά μου ματώνει 
Θέλω να΄ ρθεις στην αγκαλιά μου
Να μ΄αγαπήσεις και να μπεις μες΄την καρδιά μου

Κοιτώ το ηλιοβασίλεμα και σκέφτομαι εσένα
Πως αλλιώς να σου το πω
Πόσο πολύ σε αγαπώ

Δεν φεύγεις ποτέ απ΄το μυαλό μου
Θα΄σαι το μόνο φυλαχτό μου
Το όνειρό μου ειναι αυτό:
Να μου πεις Σ΄ ΑΓΑΠΩ

Είσαι ένα τριαντάφυλλο
Ενας άγγελος που κατέβηκε στη γη
Για μενα υπάρχεις μονο εσύ!

ΣΣ. Το ποίημα αποτελεί εργασία που πραγματοποιήθηκε στο πλαίσιο μαθήματος των Νεοελληνικών κειμένων της Καθηγήτριας Κατερίνας Αθανασίου.

2 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

pl gamato

Ανώνυμος είπε...

ERWTEYMENAKI M ESY!!!! ;)

Δημοσίευση σχολίου