Τρίτη 30 Οκτωβρίου 2012

ΣΚΕΨΕΙΣ ΜΑΘΗΤΩΝ Α2



 ΓΙΑ ΤΗΝ 28η ΟΚΤΩΒΡΙΟΥ

Κάθε φορά, την 28η Οκτωβρίου, η σκέψη μου πετά στην ηρωική στάση των Ελλήνων ενάντια στον φασισμό. Κατακλύζομαι από ξεχωριστά συναισθήματα που είμαι Έλληνας και κυρίως από αγάπη για την πατρίδα και περηφάνια για τους προγόνους μου που πολέμησαν γι’ αυτήν. Επίσης, τα κατορθώματά τους μου δίνουν δύναμη και ελπίδα για το μέλλον καθώς αναρωτιέμαι πως θα ήταν η χώρα μου και ολόκληρη η Ευρώπη χωρίς τη θυσία τους που καθυστέρησε τον «Άξονα» στις πολεμικές του επιχειρήσεις.
Κωνσταντίνος Ζέλιος

Οι σκέψεις και τα συναισθήματα που με πλημμυρίζουν όταν διαβάζω και ακούω για τον ηρωικό αγώνα των Ελλήνων ενάντια στους πάνοπλους Ιταλούς και Γερμανούς κατακτητές είναι: σεβασμός, θαυμασμός, συγκίνηση, υπερηφάνεια, δέος, χαρά και ευγνωμοσύνη. Οι Έλληνες απέδειξαν πως ακόμα και οι πιο ανίσχυροι, όταν ενώνονται και αγωνίζονται για τα δικαιώματα και τα ιδανικά τους, μπορούν να νικήσουν τους πολύ πιο δυνατούς απ’ αυτούς. Η πράξη τους ας αποτελεί φωτεινό παράδειγμα για όλους μας! 
Κατσανάκη Ελένη

Η μεγάλη εθνική γιορτή της 28ης Οκτωβρίου μου δημιουργεί ποικιλία συναισθημάτων. Όταν φέρνω στο μυαλό μου τον αγώνα και την αντίσταση που έδειξαν οι Έλληνες κατά των Ιταλών στα βουνά της Πίνδου και πόσοι άνθρωποι πέθαναν για να έχουμε εμείς, τα παιδιά τους, μια ελεύθερη Ελλάδα, συγκινούμαι αλλά και σκέφτομαι πως δεν πρέπει να τους απογοητεύσουμε. Αντιθέτως πρέπει κι εμείς να αγωνιστούμε για να μην χάσει η χώρα μας την αξιοπρέπεια και την κληρονομιά της. Θα πρέπει να συνεχίσουμε την παράδοση των προγόνων μας και να αισθανόμαστε πάντα περήφανοι για την ελληνική καταγωγή μας.
Κουσίδη Δέσποινα

ΣΣ. Η εργασία αυτή πραγματοποιήθηκε στο πλαίσιο του μαθήματος των Νεοελληνικών κειμένων της 
Καθηγήτριας Αικατερίνης Δοκοπούλου.

1 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Μπράβο παιδιά! Μπράβο στους εκπαιδευτικούς που σας προσφέρουν την ευκαιρία να εκφραστείτε σε θέματα κορυφαία της ιστορίας μας. Μου γίνεται πεποίθηση ότι εσείς παιδιά είστε οι καταλληλότεροι να έχετε άποψη αφού η σκέψη σας δεν είναι κηδεμονευμένη, δεν υπηρετεί σκοπιμότητες!

Δημοσίευση σχολίου